Wednesday, May 23, 2012

Politico Publishes False Headline About Rush Ratings

Politico Publishes False Headline About Rush Ratings
Monday, Politico's "media analyst" Dylan Byers's posted what at first glance looked like bad news for radio talk show giant Rush Limbaugh, who has been the target of a boycott after apologizing for comments he made about about pay-for-my-birth-control crusader Sandra Fluke.
Byer's headline reads: "Limbaugh takes post-Fluke ratings hit."
According to Paul Bond's reporting at the Hollywood Reporter, there's only one problem with Byers' headline: it isn't true.

No comments:

Debt Clock

Total Pageviews